Vloženo 04. 07. 2021, autor Za všechny z 5. A Mgr. Denisa Pojerová, Tomáš Kozel, Vojtěch Jindřich, Kristýna Hokrová, Nela Reiserová a Barbora Michálková, zhlédnuto 1121x
Tomáš Kozel:
Na den dětí jsme měli naplánovanou stopovačku pro 2. A. Připravovali jsme jí hodně dlouho. Pouze vymyslet téma a úkoly nám zabralo 2 vyučovací hodiny. Nakonec jsme se spokojili s tématem POUŠŤ a udělali jsme 13 úkolů.
Když už jsme na den dětí dělali stopovačku, tak měla polovina třídy strach, že nás 2. A dožene. Paní učitelka nás uklidnila tím, že nám řekla, že máme 10 minut náskok. Také někdy zavolala paní učitelce z 2. A. Když jsme stopovačku dokončili, hráli jsme asi hodinu nějaké hry. Pak jsme už viděli 2. A, protože je někteří sledovali, ale oni nás neviděli. Paní učitelka nám řekla, ať se schováme, aby nás pak 2. A našla. Když 2. A našla všechny, šli si pro „poklad“. Potom jsme bodovali stopovačku.
Vojtěch Jindřich:
Na stopovačku pro 2. A jsme s radostí udělali spoustu úkolů, zabralo nám to spoustu času. Všichni jsme se na ni těšili.
Když konečně přišel ten den, tak jsme se skoro všichni sešli brzo ráno před školou a vyrazili jsme.
Po cestě jsme dávali fáborky, první úkol byl u zámku a takhle jsme pokračovali nějaký kus cesty. Zanedlouho za námi dorazil Lukáš.
Za chvíli jsme 2. A spatřili. Proto jsme si pospíšili, aby nás nespatřili. Také jsme tam dali úkol, že mají udělat slalom mezi tyčemi.
My už jsme na ně čekali v zámku. Když jsme je viděli, že k nám už jdou, tak jsme se běželi schovat. Nakonec nás všechny našli.
Abychom získali poklad, museli jsme paní učitelku Regentovou a paní asistentku obmotat toaletním papírem, aby byly mumie, a nakonec jsme poklad získali.
Kristýnka Hokrová:
Je 25. 5. 2021, rozhodli jsme se, že budeme dělat pro 2. A stopovačku na téma poušť. Příprava nám trvala 1 hodinu výtvarné výchovy, 5 hodin českých jazyků. Připravovali jsme různé úkoly např. hádanky, skládání pyramidy, neposedy atd.
Je 1. 6. 2021 7:45, vyrážíme dělat stopovačku, první fáborek je u školy. Postupně dáváme fáborky a úkoly, aby je druháci mohli splnit. Už jsme v cíli (zámek), tam hrajeme různé hry, než přijdou druháci. Už je slyšíme a jdeme se schovat. Každý druhák musí najít jednoho páťáka. Když každý druhák měl jednoho páťáka, tak museli najít poklad (oázu), ale zjistili, že je v chrámu, do kterého mohou vstoupit jenom mumie. Takže jsme paní učitelku z 2. A a paní asistentku z 5. A obmotávali toaletním papírem. Pak když do chrámu vstoupily, našly tam bednu s pískem a v ní ukryté bonbóny. Rozdali jsme si je společně a pak šla 2. A na oběd. Všem se to moc líbilo a chtěli bychom si to někdy zopakovat.
Nela Reiserová:
My jsme dělali druhákům stopovačku a dělali jsme ji na téma poušť.
Ve škole jsme předem dělali úkoly, které byly na téma poušť a taky takové, aby je druháčkové zvládli a aby je to bavilo. Například jsme měli úkoly: jaká zvířata do pouště patří a naopak zase nepatří, matematické pyramidy, hádanky na téma poušť a také měli poskládat z rozstříhaných kousků pyramidy. S úkoly jsme si dali hodně záležet a snažili jsme se to udělat co nejvíce srozumitelné a hezké.
Pár dnů předem tak naše paní asistentka dala druhákům obálku před dveře, kde byl dopis, že potřebujeme jejich pomoc najít oázu a také tam byly letenky (které jsme vyrobili), aby právě letěli do té pouště najít tu oázu.
Ten den, kdy se to konalo, jsme se sešli dříve, abychom šli rozmístit fáborky a schovat úkoly, a to nás strašně moc bavilo.
Nakonec když druháčci dokončili stopovačku a našli oázu (což byl rybník u zámku), tak si zasloužili odměnu, jenže odměnu mohli najít jen mumie, a to byly jen bytosti, kterým je více než půlka století. To byla paní asistentka a paní učitelka Regentová, které jsme museli obalit toaletním papírem, aby se z nich staly mumie.
Nakonec pak vyhrabali z písku odměnu a to byly bonbóny, které dostali druháčkové, ale i my. My jsme byli strašně rádi, že to druháky moc bavilo a že měli z toho radost.
Barbora Michálková:
Na den dětí jsme udělali stopovačku pro 2. A. Domluvili jsme se na spoustě tématech a dělali jsme spoustu úkolů. Domlouvali jsme se na úkolech, byla to trochu spolupráce. Ta stopovačka se mi líbila a dětem ze 2. A se taky líbila a nejvíc se dětem líbilo, jak nás hledali. Ty mumie byly krásné, hlavně paní asistentka a paní Mirka.
Jídelna v MŠ
Jídelna v ZŠ
Informace ŠJ
Může se stát, že budeš mít problém. Problém, který tě bude trápit, ale zároveň se s ním budeš stydět komukoliv svěřit. Nebo se stane, že člověk šlápne „vedle“, provede nějakou věc, které hned vzápětí začne litovat, případně se stane svědkem situace, kdy provede nějakou hloupost někdo jiný.